Työnantajabrändi on yksi onnistuneen rekrytoinnin keskeisistä elementeistä. Se auttaa löytämään oikeita työnhakijoita, sekä sitouttaa ja motivoi yrityksen nykyistä henkilöstöä. Onnistunut brändi auttaa yritystä pienentämään rekrytoinnin kustannuksia sekä tekee yrityksestä halutun ja kiinnostavan työnantajan. Työnantajabrändi rakentuu monista tärkeistä yksityiskohdista, jotka tukevat myös yrityksen yleistä brändiä.

On hyvä, että työnhakijat kuulevat myös yrityksen haasteista, sillä tämä muodostaa työpaikasta realistisemman kuvan. Kurjin tilanne on aloittaa uudessa työpaikassa, jos se ei olekaan sitä, mitä uusi työntekijä on odottanut. Työntekijän suusta kuultu palaute yrityksestä on usein paljon uskottavampi ja kiinnostavampi lähde, kuin yrityksen oma ulkoinen viestintä. Toki yrityksen ulkoisellakin viestinnällä on merkittävä rooli kokonaisuuden kannalta. Erityisen suuri rooli on kohtaamisilla yrityksen työntekijöiden kanssa, sillä epäkohtelias käytös tai kireä olemus viestii myös yrityksestä jotakin.

Tiitus & Dingle

Työnantajabrändin ollessa isossa roolissa onnistuneessa rekrytoinnissa, haluamme tarjota myös asiakkaillemme sen luomiseen erinomaisia ratkaisuita. Autamme rakentamaan onnistunutta työnantajabrändiä yhdessä yhteistyökumppanimme Dinglen kanssa. Dingle on yksi Suomen johtavista sosiaalisen liiketoiminnan asiantuntijayrityksistä ja takaa myös sinulle onnistuneen brändin rekrytointiin.

Kun rekrytoit Tiituksen kautta –sinulla on mahdollisuus tutustua myös Dinglen palveluihin ja luoda oman yrityksesi työnantajabrändistä kiinnostavampi!